1. Grupa docelowa
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, nierzadko podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy i znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które najczęściej reklamują artykuł albo usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.
2. Prawidłowa lokalizacja
Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest wybitnie istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu winien składać się na rodzaju reklamowanego artykułu bądź usługi, grupie docelowej oraz budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnogość czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz również dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się oryginalnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne
Niebanalne wpływy na reklamy zewnętrzne są ważkie, by dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była realizowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdywał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, albowiem była tak inna od owego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie a jakże zapewnić im wartość, której dotychczas nie mają. Na przykład, jeśli sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w nowoczesny sposób, żeby ludzie zauważyli to, jeżeli idą ulicą albo przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.